• The approach

    Probleem identificatie

  • Run up

    Data analyse, KPI's bepalen

  • Take-off

    Creatief manifest, communicatie concept

  • Pre landing

    Omnichannel communicatie plan, customer journey

  • Touch-down

    KPI Performance

  • WHAT WE DO 

    THE APPROACH

    Bij ons begint een opdracht niet met de vraag: wat is het doel? Wij beginnen met de vraag: wat is het probleem? Pas wanneer het probleem inzichtelijk is kun je realistische doelstellingen bepalen en de juiste strategie bedenken.

    RUN UP

    In retail draait alles om resultaat. Onze klanten zijn resultaat gedreven dus zijn wij dat ook. De KPI’s bepalen de koers, wij denken na over de strategie en invulling. Klantonderzoek geeft relevante inzichten, die we vervolgens kunnen gebruiken voor het concept. Uiteindelijk is Driving sales ons motto. Want de kassa laat zien of de campagne succesvol is.

    TAKE OFF

    Met een heldere strategie en sterke tactiek als fundament ontwikkelen wij creatieve proposities. Daarbij is partnerschap voor ons cruciaal; dus niet vóór onze klanten maar mét onze klanten. We toetsen en schaven tot we zijn waar we moeten zijn: een onderscheidend communicatieconcept. Helemaal klaar om omnichannel door te vertalen.

    PRE LANDING

    Met de customer journey als kompas vullen we de relevante touchpoints in. Altijd met een 360° bril. Wanneer nodig werken we samen met (bestaande) partners van onze opdrachtgevers. Het gaat er niet om dat we alles zelf doen, we willen het goed doen. Wel houden we graag de regie, zodat alles goed bij elkaar optelt. Want consistentie maakt het verschil.

    TOUCHDOWN

    Omdat we vooraf de KPI’s scherp hebben neergezet, meten we tijdens de campagne of alles werkt zoals we bedacht hebben. Waar nodig sturen we bij, want uiteindelijk draait alles om het resultaat. Na afloop blikken we uitgebreid terug, zowel kwalitatief als kwantitatief. Daar leren we samen van, om het de volgende keer eventueel nóg beter te kunnen doen.

    Deze website gebruikt cookies

    Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.