Het zal geen verrassing zijn dat consumenten het aankoopproces beheersen. Zij bepalen waar ze zich oriënteren, welke mening ze belangrijk vinden, waar ze de aankoopbeslissing nemen en waar ze uiteindelijk gaan kopen.

De consument is tegenwoordig ongrijpbaar en daardoor extra belangrijk om aan je te binden. Dit doe je nog voordat de consument zich daadwerkelijk gaat oriënteren, doorlopend tot het moment na de aankoop. 

De uitstraling van ieder touchpoint telt even zwaar. Consumenten doorlopen het volledige aankoopproces niet meer via één kanaal. Om die reden is het van belang dat zij een goed eenduidig beeld krijgen van een merk wanneer zij meerdere kanalen bezoeken. Ieder klantcontact is een optelsom naar een bepaald beeld van een merk. 

Deze customer journey begrijpen we als geen ander. Dat is namelijk de basis van ons denken. We proberen de consument binnen iedere touchpoint in beweging te krijgen. In beweging om geïnteresseerd in iets te raken, om iets te liken, om iets in een winkelmandje te stoppen en om een positieve ervaring te delen. 

We beperken ons dus niet tot enkele touchpoints maar werken omnichannel; 360º communicatie als basis voor iedere campagne.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.