Veel mensen kennen het: het gevoel van verspilde tijd. Je bent de hele dag druk met van alles en nog wat, maar uiteindelijk voelt het alsof je niets wezenlijks hebt gedaan. Bruna wil je graag inspireren om je tijd eens op een andere, ontspannen manier door te brengen. Zodat je wél voldoening uit je dag haalt. En ja, of dat nu gaat om wegdromen bij een roman of jezelf verliezen in een hobby, dat begint vaak met een boek. Van Bruna.

OPDRACHT

Wat doe jij met je tijd? Dat is de vraag waar Bruna graag wil dat je over nadenkt. Niet zo zeer omdat ze vinden dat je je tijd verkeerd besteedt maar juist dat je hem nuttig besteedt en Bruna helpt je daarbij. Bruna wil namelijk dé plek worden waar je inspiratie op kan doen om je tijd vol voldoening in te vullen.

Bruna heeft daarom Jumpretail gevraagd om samen de nieuwe positionering vorm te geven. Een nieuwe positionering was nodig binnen het hedendaagse concurrentieveld. Om duidelijk te laten zien waar Bruna voor staat.

 ONTWIKKELING

Voor deze nieuwe positionering ontwikkelde Jumpretail een crossmediale campagne die Bruna neerzet op een onderscheidende en eigentijdse manier.

Met deze campagne laten we zien wie Bruna is: een sympathiek, betrouwbaar en echt Nederlands merk waar je ideeën krijgt om je te ontspannen, met een boek.

 RESULTAAT

Een crossmediale campagne waarin Wat doe jij met je tijd? centraal staat. En dit zie je terug In POS materiaal, op bruna.nl, in social media, op TV, de on- en offline folders en digitale media.

Hieronder kan je de TVC’s/OLV’s bekijken die de nieuwe positionering Wat doe jij met je tijd? neerzetten.

 



Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.