Na het draaien van verschillende succesvolle footfall programma's zijn we met Mobile Journey, gebaseerd in Londen, een strategische samenwerking aangegaan. 

Footfall wordt in toenemende mate een vast onderdeel van de marktbewerkingsprogramma's van onze klanten. De meetbare uplift van bezoekersaantallen en omzet en daarmee de verschuiving van awareness naar ROI wordt sterk omarmd. In de samenwerking met Mobile Journey concentreren wij ons op de strategie, accountmanagement, de ontwikkeling van de creatives en de rapportages. Mobile Journey voert het campagnemanagement dat bestaat uit de set-up, mediabuying, 24/7 control en brandsafety/GDPR alsmede ook datamanagement. 

Ramona Ramdaras, oprichtster en eigenaresse van Mobile Journey: "JUMP! en MJ hebben in de kern hetzelfde DNA. Altijd gedreven om de business van klanten succesvoller te maken. De samenwerking met JUMP! op Intratuin, Praxis en Sligro is erg goed verlopen waardoor we nu een strategische samenwerking aangaan voor de Nederlandse markt. Verder werkt Mobile Journey vanuit London rechtstreeks voor opdrachtgevers als Action, Rituals en Primark".

Ernst-Jan Smids, directeur JUMP! RETAIL: "Footfall is voor retailers niet alleen het antwoord bij het niet meer kunnen verspreiden van folders. Het is meetbare impact van digital targeting op fysieke retail".

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.