Shell is marktleider op het gebied van brandstoffen in Nederland. Wekelijks tanken honderdduizenden klanten bij de ruim 450 tankstations van Shell. 

Steeds meer wordt gekozen voor Shell V-Power, hun premium benzine en diesel brandstoffen. Deze zorgen voor meer efficiëntie en betere motorprestaties naast dat het vuil verwijdert en de motor beschermt.

OPDRACHT
In 2017 heeft JUMP! RETAIL de vernieuwde Shell V-Power in Nederland geïntroduceerd via een uitgebreide 360 campagne, met de krachtige boodschap: Hij is er. Onze beste brandstof ooit. De campagne leidde tot de verkoop van substantieel meer liters Shell V-Power. Dit jaar was de opdracht om de voordelen van de premium brandstof (o.a. extra octaan) nog sterker onder de aandacht te brengen en een emotionele connectie te maken. 

ONTWIKKELING
JUMP! RETAIL bouwde voort op de vorige campagne: Onze beste brandstof. En dat voel je. De visuele identiteit van de campagne is warmer en toegankelijker dan zijn voorganger. Opnieuw kozen we voor een combinatie van digital (o.a. Ferrari-video met Sebastian Vettel), social, radio en communicatie rondom de stations, aangevuld met twee stevige activaties (waaronder Extra Air Miles).

RESULTAAT
De Shell V-Power campagne heeft begin mei een succesvolle start gemaakt. 

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.