Shell: Goed je weer te zien! - campagne

Beetje bij beetje gaan de meeste mensen weer de weg op. Terug naar het werk, de familie weer zien, de mensen bezoeken die zich eenzaam hebben gevoeld. Voor Shell de aanleiding om een nieuwe campagne te starten om iedereen weer welkom te heten.

Vanuit de eigen merkbelofte ‘GO WELL’ is de campagne opgezet met hierbij als belangrijkste doel om de consument een warm én veilig welkom te heten tijdens hun reis. Shell is er om deze reis makkelijker en aangenamer te maken. Uiteraard is het van belang om tijdens deze periode de consumenten zich veilig te laten voelen nu ze weer op weg mogen.

Het thema ‘Goed je weer te zien!’ heeft een fijne, positieve toon. Het is een thema dat het merk Shell overstijgt. Om dit nog persoonlijker en sympathieker te maken, is ervoor gekozen om de afzender van deze campagne de eigen Shell-medewerkers te laten zijn. Door een snelle en efficiënte productie is deze campagne in zeer korte tijd bedacht en uitgevoerd. De inzet van de communicatie is primair gericht op de tankstations, maar kent ook een doorvertaling naar online en EDM’s.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link:Ik accepteer cookies.