MET SHELL EN AIR MILES NAAR DISNEYLAND PARIJS

Shell en Disney zijn twee iconische merken. Allebei toonaangevend in hun eigen vakgebied. Door samen op te trekken ontstond een bijzondere campagne waarin deelnemende Shell-klanten maar liefst 400 gratis kaarten voor het jubilerende 30-jarige Disneyland Parijs konden winnen. En ze maakten kans op de Magic Hoofdprijs: een volledig verzorgd magisch weekend in Disney’s Hotel New York met toegang tot beide Disney Parken.

JUMP! RETAIL gaf de campagne een magic touch door de magie van Disney maximaal op te spelen. We ontwikkelden een Magic Card die via een fysieke mailing naar een selectie van de Air Miles-spaarders werd verstuurd. Daarnaast lag de focus vooral op de digitale en sociale kanalen van Shell en Air Miles. Naast families werd ook een aantal specifieke doelgroepen bewerkt waaronder de leeftijdsgroep 20-30 jaar vanwege hun interesse in Marvel-characters.

De campagne resulteerde in tienduizenden aanmeldingen en veel engagement via de social kanalen. En natuurlijk in vele gelukkige prijswinnaars die hun reis naar Parijs konden boeken.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link:Ik accepteer cookies.