Bij AH to go ligt de focus op klanten en foodtrends. AH to go vindt het hierbij erg belangrijk om in te spelen op trends die relevant zijn voor de doelgroep. 

OPDRACHT

Amsterdam Dance Event is een event dat leeft onder de millenials. AH to go vroeg ons hierop in te haken. De opdracht vanuit AH to go was om een instore thema campagne op te zetten in combinatie met een dj optreden in AH to go winkels die zouden leiden tot meer engagement onder de klanten.  

ONTWIKKELING

In samenwerking met AH to go heeft JUMP! RETAIL de 'ADE 2018' campagne opgezet. Naast een instore campagne hebben wij in diverse winkels in Amsterdam een dj performance verzorgd tijdens het Amsterdam Dance Event. Met deze campagne konden wij veel touchpoints uit de hele customer journey invullen.  

Tijdens ADE stond er drie dagen lang, in vijf verschillende winkels, een dj te draaien. De dj zorgde ervoor dat klanten alvast in een pre-party mood kwamen, voordat zij naar de verschillende feesten in de stad gingen. Klanten werden verleid om een dansje te doen in de winkel.

RESULTAAT

De 'ADE 2018' campagne was een groot succes. Engagement en bereik waren heel hoog op de social media kanalen van AH to go en van klanten zelf. Filmpjes van de drukke winkels en dansende klanten werden veelvuldig gedeeld. Voorbijgangers werden buiten de winkels al verleid met de muziek en de reacties op het optreden in de winkels waren zeer positief. 

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.