Met Pasen in aantocht heeft JUMP! RETAIL in opdracht voor Gall & Gall een digitaal magazine ontwikkeld. Het paasmagazine staat boordevol culinaire inspiratie, wijnadvies, dranktrends en nuttige informatie voor een geslaagd paasweekend.

Opdracht

Pasen draait om eten en drinken. Lekker lang tafelen met familie of vrienden. Gall&Gall weet als geen ander hoe je van Pasen een geslaagd feest kunt maken. Daarom maakten wij een digitaal magazine met ‘snackable’ content. Zo adviseren we de wijnen bij de gerechten, zoals ei, zalm en asperges. Daarnaast kan iedereen aan de slag met swingende cocktails óf mocktails en leer je alles over biologische, biodynamische en veganistische wijnen. Voor de perfecte afsluiting van Pasen bevat het magazine een brede selectie van verschillende after dinner dranken.

Ontwikkeling

Bij het ontwikkelen van het digitaal paasmagazine is gekeken naar de juiste balans tussen inspirerende beelden en relevante informatie over de verschillende dranken uit het Gall&Gall-assortiment. Het magazine is een soort mini-website die zorgt voor een zachte landing binnen de marketing funnel. De belangrijkste KPI’s zijn engagement en conversie. Alle getoonde producten zijn voorzien van deeplinks waardoor de consument direct het product kan bestellen op Gall.nl.

Resultaat

Het eindresultaat is een inspirerend online paasmagazine. Het magazine is volledig responsive en mobile first opgezet. Er is veel gebruik gemaakt van bestaande content waaronder video’s en sfeerfotografie. Marketing wise wordt het magazine digitaal aangejaagd via o.a. SEA, Facebook, EDM en online display.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.