Het najaar staat weer voor de deur en we zitten steeds vaker knus op de bank. Hoog tijd dus om het binnen gezellig te maken en het huis te voorzien van een gezonde portie groen. Maar welke planten kies je?

OPDRACHT

De vraag vanuit Intratuin was om aan de hand van vier verschillende groentrends een positieve impuls en daarmee een positieve associatie aan het merk Intratuin en de vestigingen te geven. De campagne moest de klant aan zetten om voor groenadvies en -aankopen naar Intratuin te gaan (on- en/of offline) en voor complementaire producten.

ONTWIKKELING

We hebben een campagne beeld ontwikkeld welke was door te vertalen naar alle media. Het moest geschikt zijn voor social, dat wil zeggen in twee seconden te begrijpen, en moest ook gelaagd genoeg zijn om door een periode van 8 weken telkens een nieuw verhaal te kunnen vertellen en opnieuw te inspireren. We hebben een concept opgezet, de fotografie verzorgd en de offline middelen uitgewerkt. 

RESULTAAT

Het resultaat was een 4-ledig campagnebeeld ontwikkeld vanuit de vier groentrends met als slogan: ''Ontdek jouw groentrend''. De vier groentrends zijn: 'VERGRIJSD & ZACHT', 'STOER & NATUURLIJK', 'RETRO & VROLIJK' en 'BLOEMEN & WEELDE'. 

Iedere groentrend is apart door ons gefotografeerd, waarbij vier keer een nieuw huis is ingericht met steeds een ander model, andere planten, andere potten en andere woonaccessoires om de vier verschillende groentrends goed te laten zien. Wekelijks komt er een andere groentrend aan bod. Intratuin heeft met onze input een vertaalslag kunnen maken naar een online quiz, verschillende blogs, nieuwsbrieven en video's.

Start de test!

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.