Voor MS Mode hebben we een campagne opgezet waarmee de nieuwe zomercollectie 'FSTVL' bij de juiste doelgroep onder de aandacht wordt gebracht.  

OPDRACHT

De opdracht die wij van MS Mode kregen luidde: 'ontwikkel een introductie campagne voor de nieuwe festival/zomer collectie', gericht op vrouwen tussen de 25 en 35 jaar. Er moest een keyvisual worden ontwikkeld, een pay-off en doorvertaling in communicatiemiddelen van MS-mode. De key-insight was dat curvy vrouwen zich in zomerkleding ook goed, mooi en vrouwelijk moet kunnen voelen. Het bewijs: de collectie van MS Mode heeft de juiste materialen, het zit lekker, accentueert de mooie aspecten van het vrouwelijke lichaam en het is ook nog eens on trend.  

ONTWIKKELING

We hebben een flexibel conceptvoorstel ontwikkeld, met voorbeelden hoe je de campagne heel breed zou kunnen trekken maar ook hoe de campagne eruit zou komen te zien als we deze minder breed uitvoeren. 

RESULTAAT

De campagne zal gefaseerd tot het einde van de zomer zichtbaar zijn in een diversiteit aan middelen. 

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.