Footfall is dé nieuwste en meest effectieve methode om winkeltraffic en -omzet te genereren. Dit door gebruik te maken van alle intelligentie achter mobile advertising. De footfall funnel staat symbool voor deze methode. 

Voorafgaand aan een campagne kun je een historical - of competitor analyse laten maken. Een historical analyse helpt jou om bestaande klanten vaker te laten komen. Met een competitor analyse kun je targeten op klanten van concurrenten. Daarnaast kun je segmenteren op audiences waarmee je heel specifiek kunt targeten op jouw doelgroep en kun je op basis van broad proximity testen welke groep (zonder dat jij dit verwacht) ook veel interesse toont in jouw aanbod. Door te geo-targeten wordt de advertising altijd alleen een aantal meter of km rondom jouw winkel getoond waardoor je nooit last hebt van waste. 

We ontwikkelen een grote hoeveelheid aan creatives om op basis daarvan te optimaliseren. Welk product wekt de meeste interesse? Welk formaat wordt vaker bekeken dan andere formaten? Op welke CTA wordt wel geklikt en op welke niet of minder? De frequentie cap bepaalt hoe vaak een consument de advertising te zien krijgt. Door real time te optimaliseren weten we heel snel op welke advertising het best gereageerd wordt en via welke publisher we de consumenten het beste kunnen bereiken. Uiteindelijk draait het om winkelbezoek en -omzet. Met behulp van footfall kun je de consument tot aan de kassa traceren en kun je altijd het effect (ROI) van de campagne meten.

Nieuw is ook het koppelen van een digital folder aan footfall waardoor je gesegmenteerd je folder kunt verspreiden. 

Benieuwd wat footfall voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met Kim Kleine Staarman via 06 1465 5361 of kim.kleine.staarman@jumpretail.nl


Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.