JUMP! RETAIL heeft de pitch gewonnen om de marcom activiteiten van de dealers van Mazda Motor Nederland verder vorm te geven. Met de keuze voor JUMP! geeft Mazda invulling aan haar ambities voor vernieuwing in activaties en een step-up in digitalisering van de marktbewerking door de aangesloten 50 dealersvestigingen.

Judith Fuchs, Marketing Communicatie Manager bij Mazda Motor Nederland: “Mazda is een ambitieus merk met een duidelijke visie op de invulling van de retail. We zochten een bureau dat ons – en vooral de dealers – kan helpen om die ambities waar te maken. Met de keuze voor JUMP! hebben we daarvoor de juiste partner aan boord.”

JUMP! gaat per 1 juli aan de slag met de doorvertaling en activatie van de nationale campagnes naar lokaal niveau. Mark de Jonge, managing director van JUMP! RETAIL: “Mazda is een prachtig merk met veel historie en een van de meest onderscheidende positioneringen in de autobranche. Wij zijn blij en trots om voor dit iconische merk aan de slag te gaan. Daar hoort ook een intelligente en vernieuwende inrichting van de dealerdesk bij. Dus geen ‘one size fits all’ maar de juiste benadering per locatie en marktgebied.”

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link:Ik accepteer cookies.