Groen is hot! Hotter dan ooit tevoren. O-ver-al waar je kijkt. Je kunt geen tijdschrift openslaan, TV programma kijken, winkel of horeca-gelegenheid inlopen of je wordt ermee geconfronteerd. Facebook, Instagram en pinterest zien groen van de planten door alle influencers en zijn daarbij grote inspiratiebronnen. Het maakt niet uit wat je doet, als je maar groen doet! Want het brengt je zoveel: groene energie, gezelligheid, geluk, ontspanning, beter binnenklimaat, schoonheid, rust en verbinding met de natuur. Hoogste tijd om aan de slag te gaan met groen!

OPDRACHT

De opdracht was het neerzetten van een kwalitatief sterke campagne met als doelstelling Intratuin neerte zetten als expert en trendsetter in het groen wonen domein. Intratuin is daarbij the place to be als je net als hen de liefde voor groen voelt.

ONTWIKKELING

In samenwerking met Intratuin en PR bureau Blyde kwam de campagne plantfulness tot stand. Een campagne waarin de kamerplant centraal staat: wat kan een plant voor jou doen. Voor deze campagne hebben we een contentstrategie bedacht met commercieel doel. In de campagne staan 4 verschillende pijlers centraal - welzijn, identiteit, energie en rust – waaraan we verschillende activaties en middelen kunnen ophangen. Deze campagne konden we vervolgens ook op de winkelvloer laden door middel van verschillende POS materiaal. 

RESULTAAT

We hebben uiteindelijk zowel een offline als online contentstrategie geleverd waardoor het thema invulling kreeg. Aan de hand van de customer journey hebben we de communicatiemomenten ingevuld. Daarbij vond de doorvertaling van de campagne plaats naar de Online Actie Leaflet, het magazine en verschillend POS materiaal.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.