Steeds meer gemeenten voeren de JA/JA-sticker in. Dit jaar zullen o.a. Haarlem en Den Haag het initiatief van Amsterdam volgen. Het wordt dus steeds lastiger voor retailers om hun klanten via de fysieke folder te bereiken.

Winkeliers moeten dus op zoek naar alternatieven. En die zijn er! Vooral digitaal zijn er slimme, effectieve methodes om klanten naar de winkel te trekken. Deze hebben als voordeel dat ze meetbaar zijn door de hele ‘funnel’ en daarmee wordt dus gestuurd op ROI in plaats van bereik. Bovendien zijn de digitale opties vaak goedkoper en bevatten dynamische content waaronder (interactieve) video en variabele pricing.

JUMP! RETAIL zet volop digitaal in voor haar klanten waaronder de zeer succesvolle awareness en footfall programma's. Daarnaast groeit de markt van digitale folders en zetten we steeds meer social advertising in. Dus waar de huis-aan-huis folder vandaag terrein verliest, zijn de winnende retailers van morgen al bezig met de digitale opvolgers.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.