Het doel van footfall voor Gamma is om m.b.v. mobile advertising extra fysieke winkeltraffic te genereren. Dit doen we door de juiste boodschap, naar de juiste person, op het juiste moment, naar de juiste locatie te sturen. 

STRATEGIE

De uitgangspunten van de campagne zijn o.a. audience targeting (op interesses en behoeftes van specifieke gebruikers) en geo-targeting rondom de Gamma vestigingen. Daarnaast wordt er ook, op basis van een historical analyse, getarget op Gamma vestigingen.

WINKELTRAFFIC

Van de gebruikers die we bereikt hebben met de campagne meten we of zij ook in de Gamma vestigingen zijn geweest. Dit om de effectiviteit van de campagne te achterhalen. Met behulp van een controle groep kunnen we garanderen dat de visits die we meten ook echt alleen vanwege de campagne gekomen zijn.

ADVERTISING

We ontwikkelen heel veel verschillende advertising, simpelweg omdat niet iedereen reageert op hetzelfde product en dezelfde aanbieding. Bekijk hieronder een aantal voorbeelden van de Gamma creatives!


Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link:Ik accepteer cookies.