De dagen zijn langer, de temperatuur wordt hoger en de terrasjes stromen vol. Het is zomer en wie vindt het nou niet lekker om te genieten van dat volle zonnetje? We verplaatsen ons meer naar buiten maar vergeten vaak op onze huid te letten. Een goede verzorging is nu extra belangrijk. Maar niet alleen als je in de zon zit. De huid is het grootste orgaan van het menselijk lichaam en om je huid gezond te houden is een gezonde dagelijkse verzorging altijd belangrijk. DA weet dit als geen ander en introduceert voor hun nieuwe campagne o.a. de DA Huidanalyse. Om te weten welke verzorging je huid nodig heeft is het natuurlijk van belang om te weten welk type huid je hebt. 

OPDRACHT

DA is de zelfzorgspecialist die het juiste persoonlijke advies kan geven. Doelstelling van de campagne is dat de doelgroep bij een bezoek aan DA moet denken, voelen en ervaren dat dit dé plek is waar je terecht kunt voor je dagelijkse huidverzorging, zonbescherming en kleine huidprobleempjes. 

ONTWIKKELING

JUMP! Retail heeft voor deze landelijke campagne een omnichannel concept gecreëerd, met onder andere een scrub(spaar)kaart, magazine, folder, blogs en video’s. Daarnaast kan de klant in de DA-winkels ook een huidanalyse laten doen om vervolgens door de medewerkers een passend advies te krijgen. 

RESULTAAT

Het resultaat is een creatieve campagne die alle touchpoints binnen de customer journey aan elkaar verbindt. Op ieder kanaal en binnen ieder thema staat de onderliggende gedachten van een gezonde huid centraal. 


Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.