Sinds 1997 is ANWB gestart met de verkoop van kleding en is met name het eigen kledingmerk Human Nature erg succesvol. De gloednieuwe voorjaarscollectie van Human Nature is inmiddels gelanceerd. In januari heeft JUMP! Retail voor deze collectie een campagne concept met bijhorende shoot uitgevoerd.  

Opdracht

Lanceer de nieuwe Human Nature voorjaarscollectie met een aantrekkelijk concept en onderscheidende uitvoering over diverse kanalen waaronder de folder, de website en social media.

Ontwikkeling

JUMP! Retail heeft een contentverhaal bedacht over 3 vrienden die een avontuurlijke vakantie beleven op het prachtige Gran Canaria. De voorjaarscollectie bestaat voornamelijk uit buitenkleding, helemaal geschikt om op pad te gaan. Het reisverhaal biedt veel beleving en de sfeervolle beelden en video’s passen goed bij de merkwaarden.

Resultaat

Uiteindelijk is de collectie breed over alle kanalen van ANWB verspreid. In de maandelijkse oplage van de Kampioen, het tijdschrift voor abonnees van ANWB, is de content mooi uitgelicht. Daarnaast heeft ANWB de campagne ook doorgetrokken in de folders, de nieuwsbrief, op de website en op de eigen social media kanalen. De campagne is succescol, aangezien de voorjaarscollectie erg goed wordt verkocht. 

Nieuwsgierig geworden naar het resultaat? Bekijk nu de modereportage en digitale folder van ANWB.

Hieronder vind je ook een paar video's die voor de Human Nature collectie zijn ontwikkeld. 

    

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.