Het eerste project voor onze nieuwste opdrachtgever Bruna was meteen een hele stevige: bedenk een nieuw thema dat barst van de energie en commerciële slagkracht. 

OPDRACHT

De maand januari is een uitdaging voor iedere retailer. De dure decembermaand is voorbij en iedere winkelketen is aan het opruimen. Voor Bruna de uitdaging om op te vallen tussen al het geweld van kortingen en afprijzingen. Aan ons de vraag om met een thematiek te komen die past bij deze periode van het jaar en ook nog eens Bruna-waardig is. Een concept met lengte en breedte waar alle categorieën invulling aan kunnen geven. 

ONTWIKKELING

Voor Bruna bedachten wij 'Bruna Mania'! Een concept met aanbiedingen die nog nooit eerder zijn vertoond, zoals 2+1 gratis op heel veel bekende boeken. Voor dé boekenwinkel van Nederland rollen we Bruna Mania uit naar de bekende middelen, waaronder de volledig vernieuwde folder, de online kanalen en natuurlijk de winkelsigning. 

RESULTAAT

Bruna Mania heeft flinke impact gehad op traffic en sales. Een aantal categorieën laten forse stijgingen zien en de campagne heeft Bruna een mooie start van 2018 gegeven.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.