ANWB steekt haar winkels in een nieuw jasje! De vernieuwde winkels zijn geopend in Leeuwarden, Sneek en sinds kort is er een nieuwe ANWB-Winkel op de Neude in Utrecht. 

De ANWB Winkel in Utrecht is uniek en bijzonder: het is naast een winkel ook een ontmoetingsplek voor ANWB-leden: met het allereerste ANWB café van Nederland. Het is tevens het beginpunt van wandelingen door de stad met een gids.

OPDRACHT 

ANWB gaf ons de opdracht om een concept voor de openingscampagne te creëren. Deze campagne moest, net als de vernieuwde winkels, in een eigentijds en fris jasje.

AANPAK 

Voor ons lag de uitdaging in het maken van kwalitatieve, feestelijke campagne waarin de customer journey de leidraad vormt. In de campagne speelt de gele ballon de hoofdrol: herkenbaar ANWB en hét symbool van feest. Een diversiteit aan kanalen werd ingezet waaronder nieuwe winkelmaterialen, openingsfolders, E-dm’s, social media, ANWB Kampioen en outdoor.

RESULTAAT

Zoals bij iedere opening van een ANWB-winkel: het was dringen geblazen. Rijen dik stonden ze voor de deur om de nieuwe winkel te mogen betreden. Het nieuwe paradepaardje van de ANWB-Winkels is nu al een succes te noemen. Onze tip: ga ook eens kijken!


Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.