Good food to go, dat is waar het bij AH to go om draait. Afgelopen maand werd aan het Vredenburgplein in Utrecht een AH to go vestiging geopend met een vernieuwde formule. 

OPDRACHT

Aan ons de vraag om de merk- en communicatieontwikkeling voor de opening van de nieuwe vestiging van AH to go in Utrecht te verzorgen. Voor de opening van de nieuwe vestiging moest de focus liggen op een nieuwe look & feel voor de formule. Alles draait om lekker en vers waarmee AH to go een echte foodservice speler wordt: van ontbijt, vers bereide broodjes, warme soepen tot barista koffies met lekkers. Alles staat voor je klaar om mee te nemen.

RESULTAAT

Resultaat is een mooie opening van AH to go in een nieuwe, frisse uitstraling met focus op ‘lekker vers’. De nieuwe vestiging bevindt zich midden in het centrum van Utrecht en past daar met haar moderne look helemaal tussen. Het concept en assortiment wordt gepresenteerd in een snelle, verse wereld met verleidelijke foodfotografie. 

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.