Steeds meer Nederlanders rijden elektrisch. Als marktleider en toonaangevend merk binnen de mobilitieitsmarkt zet Shell vól in op elektrisch laden. Er zijn al meer dan 200 snelladers in Nederland en iedere dag groeit dat aantal. Met Shell Recharge wordt de toon gezet naar een CO2-vrije automarkt.

JUMP! RETAIL ontwikkelde een omnichannel campagne voor Shell Nederland inclusief fotografie- en videoproductie bij Shell De Zuidpunt (A16). In deze campagne draait het om het gemak en de kwaliteit van Shell Recharge. Een belangrijk onderdeel daarbij is dat alle stroom van de snelladers 100% groen is. En iedereen die nog niet elektrisch rijdt en laadt, wordt gestimuleerd om zijn of haar CO2-uitstoot te compenseren via CompensatieAAN.

De campagne wordt uitgerold over alle tankstations en bestrijkt een groot aantal communicatiepunten, zowel owned als paid. Een mooie bijrol is weggelegd voor de Mazda MX-30, een van de toonaangevende elektrische auto’s op de Nederlandse markt.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link:Ik accepteer cookies.