Hoera! Bruna 150 jaar!

Bruna viert feest! De winkelformule die al sinds 1868 bestaat is jarig. Dit jaar bereiken zij een enorme mijlpaal: het 150 jarig bestaan! Bruna vroeg ons te komen met een communicatiestrategie rondom een nijntje spaaractie waar Bruna haar 150 jarig bestaan o.a. mee viert.

OPDRACHT  

Bruna bestaat 150 jaar en dat verdient een feestelijke actie. Vanuit Bruna de vraag om te komen met een grootschalige campagne rondom nijntje, het icoon van Bruna, en hier de communicatiestrategie voor op te zetten. 

AANPAK  

Voor de omnichannel campagne hebben wij diverse uitingen gemaakt voor verschillende kanalen en middelen waaronder abri’s bij start van de campagne die voor awareness zorgen. En onder andere pre-rolls die gesegmenteerd via desktop en mobile worden ingezet. Voor in de winkels ontwierpen wij onder andere raamstickers, plafondhangers, posters, slingers, filmpjes voor narrow casting en in de etalage een baliedisplay met alle 21 nijntjes. De communicatieboodschappen instore, gebaseerd op de instore journey, bevat een gelaagdheid waardoor je via één  winkelbezoek alle relevante boodschappen mee krijgt. 

RESULTAAT  

Bij iedere vijf euro die wordt besteed ontvangt de klant één van de 21 diverse feestnijntjes. Het filmpje hieronder is één van de uitingen in de Bruna 150 jaar campagne. 

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.