JUMP! houdt van Retail. Heeft retail in zijn dna. Is misschien wel retail. Bijvoorbeeld door RetailRadar, de door ons in 2017 geïnitieerde retailcommunity van circa 500 in retail geïnteresseerde professionals die dagelijks interessant retailnieuws delen dat nog niet breed uitgemeten is in de pers. Of de wekelijkse Thoughtful Thursday sessies waar we samen met Frank Quix van Q&A met Retail CEO’s in gesprek gaan over hun business.

Maar natuurlijk vooral door het werk dat we maken voor en samen met onze klanten. In de afgelopen 15 jaar dus heel veel mooi werk voor prachtige formules. Een greep: HEMA, Intratuin, Schiphol, ANWB, Gall & Gall, Shell, Action, Rituals, Praxis, Miele, DA-Drogisten, Sligro, Blokker, Intertoys en Welkoop. Wij houden ervan om vanuit een sterke merkessentie met de strategen van JUMP! STRATEGY naar een big idea te jumpen. En dat dan te vertalen naar alle touchpoints / kanalen in de journey.

Commercials, OLV, social, e-mail, activaties, visuele identiteit, instore communicatie, interne communciatie, arbeidsmarktcommunicatie en ga maar door. Vraagstukken pakken we beet met ons team van circa 30 mensen. En als het nodig is versterken we ons met specialisten vanuit het TBWA netwerk of uit ons eigen netwerk / ecosysteem daarbuiten.

We zijn graag partner in crime in het samenwerken met het MarCom-team om de challenges om te zetten naar krachtige programma’s en campagnes. Wij zeggen altijd: if you don’t jump, you will never fly! En met onze klanten JUMP’s maken blijft het leukste wat er is.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link:Ik accepteer cookies.